Obrovský úspěch a potvrzení výjimečného přístupu ke klientům. I tak lze číst skutečnost, že v 18. ročníku soutěže Zlatá koruna získala Pillow pojišťovna 1. místo s unikátním pojištěním vozidel s cenou dle ujetých kilometrů. Pojištění zahrnuje povinné ručení, havarijní pojištění a doplňková pojištění, vše dle výběru klienta bez žádných povinných balíčků.
Ocenění v kategorii Cena za společenskou odpovědnost získaly letos produkty a projekty které pomáhají proti dopadům koronaviru. Vítěze vybrali lidé v průzkumu společnosti agentury Behavio. Hlavním důvodem vítězství byla férová vlastnost pojištění – pokud majitel nebo provozovatel s vozidlem nejezdí tolik, kolik očekával (například kvůli pandemii), Pillow za neprojeté kilometry vrátí svým klientům peníze.
Rozhodla veřejnost v nezávislém průzkumu
O výsledcích v kategorii Cena za společenskou odpovědnost rozhoduje veřejnost prostřednictvím průzkumu obyvatel. V letošním roce se Zlatá koruna spojila se společností Behavio, výzkumnou agenturou zaměřenou na podvědomé myšlení. „V posledních měsících hledalo hodně firem způsob, jak reagovat na koronavirovou krizi a ve svém oboru zákazníkům nějak usnadnit život. V poměrně krátkém čase se sešla spousta nejrůznějších nápadů. Které z nich ocenili lidi nejvíc? Bodoval u nich férový postoj ke klientům v podobě vrácení peněz za službu, kterou v době karantény nečerpají. Podpora seniorů, které nákaza ohrožuje nejvíce. Nebo šití roušek a organizace další pomoci. Všechny tři projekty spojuje solidarita a ochota obětovat svůj čas pro druhé. Neboli společenská odpovědnost par excellence,“ komentuje výsledky Vojtěch Prokeš, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné agentury Behavio.
„Jsme rádi, že Pillow pojištění pomáhá lidem i v době, kdy kvůli karanténě, ztrátě práce nebo nemoci nepoužívají své vozidlo tak, jak plánovali. Pokud vozidlo jezdí méně a klesá tak možnost nehody, je naší povinností zohlednit tuto skutečnost a vrátit klientům část zaplaceného pojistného zpět do rodinného rozpočtu,“ dodal k vítěznému projektu spoluzakladatel pojišťovny Pillow Martin Podávka.
Pillow byla také jedinou pojišťovnou, která uspěla na medailových pozicích, mezi dalšími oceněnými byla investiční společnost a banka.
- Zlatá koruna: Pillow pojišťovna (Vrácení peněz za neprojeté kilometry)
- Stříbrná koruna: Generali Investment CEE (Fond pro podporu seniorů)
- Bronzová koruna: MONETA Money Bank (Balíček pomoci)
Spočítat cenu vítězného pojištění
Pillow pomáhá i když se nic nestane
V Pillow dobře víme, že CSR neznamená natřít lavičky nebo vymalovat v dětském domově. CSR znamená, že firma vytváří takové služby a produkty, které neberou v úvahu pouze tvorbu zisku, ale zohledňují také dopad na společnost nebo její části. Vlastnosti Pillow pojištění nyní klientům pomáhají v době nouzového stavu způsobeného epidemií.
V současné krizi je mnoha lidem zabráněno vykonávat výdělečnou činnost, nemají příjmy a často ani dostatečné finanční rezervy. Na druhé straně z důvodu karantény výrazně klesl dopravní provoz a již nyní se ukazuje, že počet dopravních nehod, a tedy pojistných škod, je nižší oproti srovnatelnému období před rokem. Stejně tak v době pandemie klesá počet drahých zahraničních škod.
Je tedy více než sociálně odpovědné vrátit část zaplaceného pojistného zpět klientům, aby dokázali přečkat obtížný finanční dopad krize. Pillow pojišťovna vrací peníze dvakrát:
- Cena povinného ručení a havarijního pojištění se odvíjí od počtu ročně ujetých kilometrů. Pokud klient ujede méně, než očekával (např. kvůli karanténě), vrátíme mu zpátky peníze za neprojeté kilometry nad stanovené minimum (5 000 km ročně).
- Po ukončení kalendářního roku vyhodnotíme vyplacené škody a pokud jich bude méně, než jsme očekávali, rozdělíme se s klienty o zisk, půl na půl.
Tyto výhody umožňují klientům prakticky snížit cenu za pojištění svého vozidla. Nemusí tedy odstavit vozidlo, odevzdat značky do depozita a zrušit své pojištění V takovém případě by nemohli auto v případě nouze použít, aniž by neriskovali finanční odpovědnost za škody způsobené při provozu nepojištěného vozidla.